close

因為它還是一直出現在我腦海中,而且我不想做的原因唯一理由是因為我害怕,

在生命中會讓你感到後悔的事常常是那些你沒做的事,我不想讓自己身處在那種狀況裡,

我不想因為自己害怕而拒絕去做。」

 

~摘自飾演電影「美國隊長」Chris Evans(克里斯伊凡) 2011.8.2~

 

Translation:

「Because it is still hovering on my mind, and the only one reason i did not do is just because i am scared.

What will make you regret in your life is usually the things that you did not do, and i do not want to make myself in that kind of situation,

i do not want to refuse to do that just because of fright.」

arrow
arrow
    全站熱搜

    Esme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()